PILIH BAHASA

PILIH WARNA

icon biru Merah Hijau  

 

 

 

Panel W3C

Piagam Pelanggan PPPN Kedah

1. Mengeluarkan Laporan Prestasi Pelaksanaan Projek RMLT mengikut permintaan dalam masa 3 hari.
 
2. Menyiapkan Laporan Penilaian Outcome Program/Projek dalam masa 3 bulan setelah terma rujukan dipersetujui.
 
3. Memberi khidmat nasihat, rundingan dan sokongan teknikal terhadap perancangan, pelaksanaan, pemantauan dan pengurusan projek dalam tempoh 3 hari selepas menerima permohonan.
 
4. Melaksanakan dan menyiapkan projek-projek kecil pembangunan bernilai RM 200,000.00 ke bawah dalam tempoh 6 bulan dari tarikh peruntukan diluluskan.
 
5. Menjana senarai orang miskin/miskin tegar daripada e-Kasih dalam tempoh 2 hari selepas permohonan diterima.
 
6. Memberi maklum balas pertama kepada Pertanyaan/Aduan Awam dalam tempoh tidak melebihi 3 hari.
 
7. Memproses baucar bayaran dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan diterima oleh PPPN Kedah.
  

       

Paparan Terbaik resolusi 1024 x 768 @ Mobile responsive
Penafian : PPPN Kedah tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kehilangan data atau kerugian yang berlaku disebabkan penggunaan Laman web ini.
Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Kedah